La Xarxa Santa Tecla publica la memòria anual 2022

Complint els requisits de la Llei de transparència, l’entitat presenta la seva memòria corporativa corresponent a l’exercici anterior i les de les diferents fundacions que hi formen part

Per . Actualitzat el

Un any més, en compliment de la Llei de Transparència i amb la voluntat de donar a conèixer la seva activitat a les comarques de Tarragona, la Xarxa Santa Tecla – Sanitària, Social i Docent publica la seva memòria anual, així com les de les diferents fundacions que hi formen part: Fundació Hospital Sant Pau i Santa Tecla, Fundació Centres Assistencials i d’Urgències, Fundació Sociosanitària i Social Santa Tecla, Fundació Estela per a la discapacitat, Fundació La Muntanyeta i Fundació Casa Sant Josep.

Tal com es va fer en la memòria de l’exercici 2021, s’incorpora un apartat especial, Al costat de les persones, amb dues entrevistes per a cada fundació on es posa en valor el factor humà amb el testimoni de pacients, usuaris i professionals. En elles s’expliquen les seves experiències vitals, vinculades al centre on s’han tractat o del que formen part, i perquè per a ells i elles el 2022 ha estat un any especial. Enguany les fotografies que acompanyen les entrevistes són obra del reconegut fotògraf tarragoní David Oliete que, amb la seva càmera, capta l’essència i la sensibilitat de cada història amb el seu segell personal.

Així mateix, la memòria anual recull tota l’activitat assistencial realitzada durant l’exercici 2022, un any estratègic per la Xarxa Santa Tecla, amb les fites més destacades del període i una secció dedicada a la Responsabilitat Social Corporativa desenvolupada per l’organització, així com el compliment dels ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible) per contribuir a fer front als reptes econòmics, socials i mediambientals establerts per les Nacions Unides a escala global.

La memòria anual 2022 de la Xarxa Santa Tecla i les de les diferents fundacions que hi formen part estan disponibles online a: