PortAventura allargarà la temporada d’obertura del parc

Per primera vegada celebrarà el Carnaval obrint les portes el dia 17 de febrer

Per . Actualitzat el

PortAventura World reobrirà les portes el 17 de febrer per celebrar per primera vegada el Carnestoltes, una edició de 15 dies no consecutius que s’allargarà durant els caps de setmana de febrer i març.

Per estrenar la temporada, PortAventura Park decorarà diverses de les seves zones al més pur estil carnavalesc, inspirant-se en les celebracions dels carnestoltes més famosos del món (Rio de Janeiro i Venècia), i oferirà un ampli programa d’activitats que contempla des d’espectacles itinerants i batucades, fins a carrosses temàtiques i desfilades de comparses.

El 2023, PortAventura Park obrirà les portes al públic durant 276 dies (+9% vs 2022 i +17% vs 2019), mentre Ferrari Land allargarà el calendari durant 264 dies, un 3% més que en 2022 i un 21% més que en 2021. Per part seva, Carib Aquatic Park ampliarà la seva obertura durant més de 100 dies, un 7% més que en 2022. Durant la temporada 2023, PortAventura World espera superar el rècord de visites i afluència registrat en anys anteriors, gràcies a l’aposta per la desestacionalització de la seva oferta, amb noves experiències i campanyes per a tots els públics.

Durant la nova temporada, PortAventura World reforçarà la seva aposta en eixos estratègics com la sostenibilitat, la digitalització i la innovació. En termes de responsabilitat mediambiental i descarbonització, la companyia inaugurarà la major planta fotovoltaica d’autoconsum d’un *resort vacacional a Espanya i una de les majors d’Europa: *PortAventura Solar. El projecte, que es va anunciar l’agost passat, ha suposat una inversió pròxima als 5 milions d’euros i cobrirà un terç de les necessitats energètiques del *resort.

Finalment, la digitalització i la innovació seran els altres pilars clau de PortAventura World. Durant els pròxims mesos, la companyia continuarà impulsant iniciatives estratègiques que enriqueixin l’experiència del client com el videojoc The Beat Challenge, una experiència immersiva ideal per a complementar l’oferta d’oci digital; o l’impuls d’un dels seus projectes més recents i innovadors: el sports bar LaLiga TwentyNine’s, creat en el marc de la joint venture amb LaLiga i Kosmos per continuar generant propostes innovadores en el món de l’entreteniment.