PortAventura es prepara per a una nova temporada a partir del 8 d’abril

El parc confia a superar el rècord de visitants registrat l’any 2019 i recuperar el client internacional

Per . Actualitzat el

PortAventura World reobre les seves portes el pròxim 8 d’abril replet de novetats i emoció i amb la mirada posada a aconseguir una temporada reeixida. El resort espera superar el rècord de visitants aconseguit en 2019, així com recuperar les xifres de clients internacionals.

El 2022 donarà el tret de sortida amb una novetat de rècord: el primer Easter Celebration de PortAventura World, que comptarà amb la instal·lació de l’ou de Pasqua decorat més gran del món, reconegut pel Guinness World Rècords, així com amb animació itinerant i decoració especial en les zones de Mediterrània i SésamoAventura.

Així mateix, el resort recupera la seva completa oferta d’espectacles en 2022, amb Destination Dansi, un xou musical acrobàtic- amb nova escenografia, coreografia i acrobàcies- que tindrà lloc en el Gran Teatre Imperial de la Xina, com una de les grans novetats.

Entre els xous més emblemàtics, destacaran Aloha Tahití, amb els seus exòtics balls tradicionals de la Polinèsia Francesa; la monumental Fiestaventura, que té lloc cada nit en el llac de Mediterrània i que torna renovada després de dues temporades sense celebrar-se a causa de la COVID-19, i l’animat PortAventura Parade. També tornaran Les Aventures de Tadeo Jones i Rituals Mexicans, que romania tancat des de 2019, a la Cantina de Mèxic. Així mateix, es recuperarà La Parada, l’espectacle previ a Fiestaventura, que també ha estat paralitzat dos anys.

També Ferrari Land i les seves impactants atraccions iniciaran la temporada 2022 el pròxim 8 d’abril, després d’una reobertura expressa el 27 de març amb motiu del Gran Premi de l’Aràbia Saudita de Fórmula 1. Per part seva, PortAventura Carib Aquatic Park, perfecte per a refresqués en els seus nombrosos tobogans i piscines, obrirà al públic el 4 de juny.

A més, una novetat per a les famílies que vulguin celebrar l’aniversari dels més petits de la casa serà la possibilitat de fer-ho en exclusiva a la Casa de Woody, la mítica mascota del resort.

En l’àmbit de les mesures de seguretat contra la Covid-19, s’aplicarà la legislació vigent en aquest moment.

David García Blancas, director general de negoci de PortAventura World, destaca que «reobrim amb l’emoció i l’entusiasme de sempre i desitjant que els nostres visitants gaudeixin de les novetats que tenim preparades. L’any passat, malgrat la complexitat de tota la conjuntura, vam tancar amb una gran afluència de visitants, sent la gran majoria clients nacionals. Aquesta temporada, esperem superar les xifres de 2019 i recuperar la dada d’afluència internacional».

També exposa que «aquest serà un any molt especial, amb la primera celebració de la Pasqua en el resort, que estem convençuts que calarà en el públic com l’han fet altres propostes com Halloween o Nadal. A més, hem actualitzat l’aposta gastronòmica dels nostres hotels, recuperat l’horari nocturn i reactivat alguns dels nostres espectacles més emblemàtics. Sens dubte, serà un any per al record, en el qual confiem en la recuperació definitiva del sector».

LaLiga 29’s, un projecte estratègic recentment estrenat

A més d’aquestes novetats, PortAventura World continuarà apostant per un dels seus projectes més recents i innovadors: el sports bar LaLiga TwentyNine’s, creat en el marc de la joint venture subscrita entre la companyia, LaLiga i Kosmos per a generar contingut innovador en el món de l’entreteniment. Es tracta del primer restaurant del món tematizado en LaLiga, que ofereix als visitants gastronomia de qualitat en combinació amb el gaudi de competicions esportives en directe, a més d’una àrea de eSports

També el videojoc The Beat Challenge, l’aplicació del qual s’està actualitzant en aquests moments, tindrà un paper fonamental en l’oferta digital d’oci de PortAventura World aquesta temporada, com una experiència immersiva ideal per als amants del futbol que traspassa les fronteres físiques del resort de la mà de tecnologia disruptiva. Amb l’objectiu d’aconseguir el mig milió d’usuaris actius a final d’any, la proposta està sent ben rebuda pels amants del parc i del futbol.

La digitalització continuarà sent un altre dels pilars de negoci estratègics del resort en els pròxims mesos, recolzat per iniciatives en marxa com el pagament amb Bitcoin als seus hotels, convertint-se en el primer resort en tota Europa que accepta criptomonedas i la plataforma de la qual es definirà pròximament, o l’actualització del seu web oficial, que incorporarà nous productes i un canvi d’estètica. Així mateix, destaca el desenvolupament d’un videojoc de PortAventura World en Roblox que connectarà la Realitat Virtual (RV) amb el parc i la posada en marxa de noves activitats de eGames dins del resort, com la Balloon World Cup celebrada en la seva Convention Center l’any passat.