El Baix Penedès es promociona com a destinació de qualitat

El Consell Comarcal ressalta els actius de la comarca en l’àmbit de l’enoturisme

Per . Actualitzat el

Dins el Pla d’Actuació de Turisme 2020 finançat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, el Consell Comarcal del Baix Penedès ha contractat la publicació d’un anunci a la prestigiosa revista bianual Enoguia Cellers, per posar de relleu el Baix Penedès i els seus actius enoturístics: «Platges, enoturisme, tradicions i gastronomia»  amb una imatge de platja i de tast de vi, que ressalta tant l’encant de les platges com la tradició vitivinícola i enoturística del Baix Penedès.

Des de l’Àrea de Turisme del Consell Comarcal s’expliquen els objectius de la campanya: «Creiem necessari incentivar el turisme a la nostra comarca en aquests moments, i posicionar la nostra destinació com a preferent, tant pel turisme local i de proximitat, com pel turisme estranger. El sector enoturístic del Baix Penedès és de molta qualitat i potent».

La publicació Enoguia Cellers té una tirada de 12.000 exemplars que es distribueixen principalment a totes les oficines d’informació i turisme de la demarcació de Tarragona, i també a l’Alt Penedès.