Jornada tècnica sobre el joc com a eina educativa

L’organitza la Fundació Casa Sant Josep per a la Infància el 8 de juny

Per . Actualitzat el

La Fundació Casa Sant Josep per a la Infància, entitat adherida a la Xarxa de Santa Tecla i dedicada a la infància i l’adolescència en situació de risc o desprotecció, impulsarà a partir d’ara la celebració de jornades tècniques obertes a tots els professionals de la comunitat educativa del territori. La primera d’aquestes trobades s’ha programat per al 8 de juny al Centre Tarraconense El Seminari i, de la mà d’experts en la matèria, abordarà el paper formatiu i terapèutic que el joc pot desenvolupar en l’educació dels infants en edat escolar.

La jornada, organitzada en la seva totalitat per l’equip de professionals de la Fundació Casa Sant Josep, està oberta a qualsevol professional que estigui vinculat a l’àmbit de l’ensenyament infantil (professors, psicòlegs, monitors d’esbarjo i temps lliure, animadors, educadors socials, fisioterapeutes…) i pretén facilitar eines per a la recuperació del joc dins de l’àmbit educatiu i per al seu ús adequat en l’abordatge de la formació de nens i joves.

La jornada és d’accés gratuït però amb places limitades, motiu pel qual és obligatori inscriure-s’hi prèviament a través del correu crae@casasantjosep.cat.

Segons Roger Borrull, director tècnic la Casa Sant Josep per a la Infància, la voluntat de la institució és aprofitar l’experiència i el coneixement de l’equip de professionals al capdavant dels diferents serveis prestats per la fundació per tal d’instaurar en el calendari anual unes trobades tècniques i de reflexió que serveixin de referència per als professionals de les nostres comarques que intervenen amb infants amb dificultats d’aprenentatge i de risc social. En la jornada del dia 8 de juny, a banda de professionals de la Casa Sant Josep hi participaran ponents procedents d’instituts,  esplais, centres educatius especialitzats i professionals de la indústria del joc, entre d’altres.

Descarregueu-vos Programa Jornada Aprenlab.