Units per promocionar el turisme

La primera cita que preveu el 15è conveni Corner és la Fira Internacional de Turisme (Fitur), a Madrid, del 17 al 21 de gener

Per . Actualitzat el

 

Un total de 24 ens turístics públics i privats de la Costa Daurada promocionaran un any més els seus atractius de manera conjunta i coordinada en res nacionals, estatals i internacionals que se celebrin aquest 2018. Així ho estableix el 15è conveni Corner, l’acord anual signat aquest dimarts al Palau de la Diputació de Tarragona, institució que promou aquesta participació en esdeveniments turístics juntament amb l’Agència Catalana de Turisme de la Generalitat.

Les accions que es desenvoluparan en el conveni corner disposen d’un pressupost conjunt de 287.000 euros (un 20% més que l’anterior), compartit de manera propor- cional entre tots els participants. Pel que fa a les res internacionals, els signants del conveni participaran a les res ITB (Berlín, Alemanya), Vakantiebeurs (Utrecht, Holanda), WTM (Londres, Regne Unit) i MITT (Moscou, Rússia). I quant a les res estatals i nacionals, assistiran a Fitur (Madrid), Na- vartur (Pamplona) i B-Travel (Barcelona), a més de la ra Mercat d’Escapades, al centre de Barcelona.

Fitur, la Fira Internacional de Turisme, que té lloc a Madrid del 17 al 21 de gener és la pròxima cita que tenen els signants del conveni córner de la Costa Daurada, als quals se sumaran municipis i ens públics de les Terres de l’Ebre. En total, trenta ens públics i privats de la demarcació hi par- ticiparan conjuntament, integrats dins l’estand de l’Agència Catalana de Turisme. A l’edició del 2017, Fitur va batre el rècord de participació amb 9.605 empreses expo- sitores de 165 països o regions, amb més de 135.000 participants professionals i prop de 110.000 visitants de públic no profes- sional, unes xifres que posen de relleu la importància de l’esdeveniment.