Finalitzen les millores de reestructuració de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de Salou

Amb les millores es podrà atendre al ciutadà més còmodament i, a més, obrir una línia d’atenció per a professionals

Per . Actualitzat el

El darrer cap de setmana s’han dut a terme un conjunt de treballs per millorar la zona d’atenció ciutadana de l’OAC, a la planta baixa de l’Ajuntament de Salou. Des del departament de Qualitat es busca millorar la relació entre els ciutadans i l’administració local, agilitzant els tràmits del dia a dia amb l’Ajuntament i millorant la qualitat en l’atenció a la ciutadania tot potenciant l’atenció a les persones. D’aquesta manera, s’han modificat la disposició de les taules d’atenció així com de l’espai destinat a l’espera dels usuaris; convertint la zona en més diàfana i oberta al públic; instal·lant noves pantalles d’informació a més de posar a disposició dels veïns un ordinador d’ús públic amb assessorament personal; des del qual es poden dur a terme tramitacions electròniques en línia a través del certificat digital IDcat mòbil.

Pels professionals, també s’ha obert una línia d’atenció amb cita prèvia que complementa el portal web Salou finestra oberta (http://finestraoberta.salou.cat), on rebran una atenció personalitzada. La sol·licitud de cita prèvia s’ha de realitzar a través de la pàgina web http://www.ov.salou.cat/citaprevia