El comerç tarragoní impulsa una targeta de fidelització

La TGN Comerç és una targeta urbana que els comerciants adherits oferiran als seus clients i que funciona com una mena de guardiola

Per . Actualitzat el

L’associació Botiguers de Tarragona continua impulsant la implantació a la ciutatde la TGN Comerç, targeta de fidelització dels compradors que aposten pel comerç de proximitat i que podran tenir tots aquells comerços que ho desitgin.

L’entitat comercial ha convocat una sessió informativa, oberta a tothom, el pròxim dimarts 30 de juny a la Cambra de Comerç de Tarragona. De les 15 a les 16.30 hores, s’explicarà el funcionament i objectius d’aquesta iniciativa comercial.

La TGN Comerç és una targeta urbana que els comerciants adherits oferiran als seus clients i que funciona com una mena de guardiola. D’aquesta manera, els clients disposen d’un pot on acumulen els descomptes que els fa cada botiga adherida on van a comprar. En tot moment, l’usuari pot anar acumulant els diners en cada comerç o gastar-los, sempre en aquell mateix establiment on els hagi acumulat, quan li sembli. Pel sol fet de tenir la targeta, a més, rebrà informació de les campanyes de promoció que facin a les botigues adherides i també per part de l’associació Botiguers de Tarragona. L’usuari de la targeta tindrà una clau d’accés, via internet, per saber en tot moment els diners que té acumulats.

La Targeta de Fidelització ja s’ha implantat amb èxit a altres municipis com Vilafranca del Penedès, Vic, Torredembarra, Castellbisbal o el Vendrell i té el suport del Departament de Comerç de la Generalitat de Catalunya.

L’objectiu final del projecte és que la targeta TGN Comerç esdevingui una targeta urbana que permeti acumular descomptes en botigues, en la pràctica d’esports, als restaurants, espectacles i activitats lúdiques, en pàrquings i en l’ús del transport públic. Des de Botiguers de Tarragona es busca convertir aquesta targeta en una eina pràcticament indispensable per moure’s per Tarragona.