Tarragona ja disposa del primer espot per a televisió

L’audiovisual, que destaca el potencial dels valors patrimonials, culturals i gastronòmics, es llançarà el 2 de maig

Per . Actualitzat el


El Patronat de Turisme ha impulsat la primera campanya de promoció de Tarragona per a televisió. Es tracta d’un audiovisual que destaca el potencial dels valors patrimonials, culturals i gastronòmics, i col·loca la ciutat al costat d’icones turístiques nacionals i internacionals de primer nivell. La consellera de Turisme, Inma Rodríguez, ha explicat: “els estudis de Marca Ciutat ens demostren que Tarragona encara és per a molts una ‘joia desconeguda’ i que hem de créixer en visibilitat i notorietat”. I ha destacat: “és per això que un dels nostres objectius estratègics es donar un salt qualitatiu en la promoció i el posicionament de la ciutat com a destí turístic de qualitat. Volem donar a conèixer els nostres valors claus: el patrimoni, les tradicions, la gastronomia i la mediterraneïtat”. «Tarragona Turisme aposta per primera vegada per un espot com a eina promocional, un format clau en un moment en el que els mitjans audiovisuals i digitals són els més consumits i els que arriben a un públic més ampli».

Amb l’eslògan «Tarragona, un secret al Mediterrani», s’ha creat un producte audiovisual en quatre idiomes: català, castellà, anglès i francès. La campanya amb l’espot de 20 segons es llançarà el 2 de maig.

L’audiovisual es presenta en tres versions de durades diferents per a tres formats: un espot de 20 segons, que es podrà veure, en aquesta primera fase de la campanya, per TV3 durant 15 dies en totes les franges horàries i també a TV3 a la carta en els anuncis previs a les reproduccions. Al mateix temps, el programa Divendres també farà promoció de la ciutat i durant 5 setmanes es durà a terme un concurs per guanyar una estada a Tarragona durant el festival Tàrraco Viva en un dels hotels de la ciutat; càpsules de 50 segons amb quatre versions i temàtiques diferents: Patrimoni, Gastronomia, Tradicions, Platges. Amb aquestes càpsules es realitzarà una campanya a través de les xarxes socials, i un vídeo de 3 segons, que mostra la història completa i que es difondrà a la web de Tarragona Turisme i en plataformes de vídeos com Youtube o Vimeo. Aquest vídeo també formarà part del material de promoció per a fires, convencions i esdeveniments on participa el Patronat de Turisme.

Els vídeos estan disponibles a la pàgina de Turisme de Tarragona: http://www.tarragonaturisme.cat/ca/tarragona-en-imatges