Nintendo torna a confiar en MarketingLand

S’encarrega de la promoció de la seva darrera videoconsola a Espanya i Portugal

Per . Actualitzat el

L’empresa tarragonina MarketingLand torna a ser protagonista gràcies a Nintendo, que el passat 3 de març va oficialitzar el llançament de la seva revolucionària Nintendo Switch als mercats internacionals. A Espanya i Portugal, l’agència encarregada de la promoció de la nova consola de la firma japonesa va a càrrec de MarketingLand, empresa fundada a Tarragona l’any 2004 i que sempre ha estat exitosament vinculada a la implantació de Nintendo i de tots els seus dispositius en el mercat ibèric.

Definida per Nintendo com la fusió del milllor de tots els seus dispositius anteriors, la Nintendo Switch és la plataforma més versàtil fabricada fins a la data, amb tres modalitats diferents de joc (a la televisió, com a pantalla de sobretaula o portàtil) que podran ser provades en esdeveniments de gran impacte que l’agència tarragonina MarketingLand ha dissenyat per al mercat espanyol durant al llarg del 2017.

Des que fa 10 anys naixés Wii, la consola que va marcar un abans i un després en el sector dels videojocs, Nintendo ha encarregat a l’agència tarragonina les accions de demostració dels seus productes, tant consoles com videojocs, a Espanya i Portugal.

L’experiència d’aquesta dècada de col·laboració amb el gegant nipó –a través de la filial espanyola Nintendo Iberia–ha convertit MarketingLand en una de les empreses especialitzades de referència a Espanya dins el mercat dels videojocs per a tots els públics. De fet, aquest elevat nivell de know how l’ha portat a realitzar tasques de consultoria per a Nintendo UK en relació al pla d’esdeveniments del llançament de Nintendo Switch al Regne Unit.

Des de la seva fundació el 2004, MarketingLand s’ha posicionat com una agència d’esdeveniments «cre [a] ctius» (street marketing, roadshows, estands firals, convencions, sampling…) que combinen una elevada dosi de creativitat amb una rigorosa i metòdica execució per tal de millorar els actius d’importants marques nacionals i internacionals a les quals presta servei.