Els apartaments turístics de Tarragona s’internacionalitzen

TarragonaSuites va rebre turistes provinents de més de mig centenar de països durant el passat any

Per . Actualitzat el

Els apartaments turístics estan cada cop més de moda. Ho demostren les xifres que ens arriben d’un dels principals operadors de la ciutat, Tarragona Suites. Els atractius de la ciutat, sigui quina sigui l’època de l’any durant la qual es visita, i la comoditat d’aquest tipus d’allotjament, són dos factors que incideixen directament en la rendibilitat dels apartaments turístics, que veuen com el seu públic creix any rere any. Tarragona, històricament mancada d’aquestes alternatives al turisme convencional d’hotel o càmping, ha vist créixer la seva oferta gràcies a iniciatives com la del Grupo Rossell que, fa poc més d’un any va arrencar el projecte Tarragona Suites.

Amb més de setanta apartaments, Tarragona Suites tanca el seu primer any amb unes xifres més que positives. De l’1 de gener al 30 de novembre del 2016, més de 8.500 turistes van passar per la setantena d’apartaments de la companyia. Això implica una ocupació aproximada del 75% al llarg de l’any. Evidentment, el cartell de complet va penjar en aquests establiments turístics durant els mesos d’estiu, però gràcies als atractius patrimonials de la ciutat i la seva proximitat amb PortAventura, tot l’any s’ha mantingut una ocupació alta. «Estem molt contents i tot això és gràcies a l’equip de Tarragona Suites», explica la CEO de l’empresa, Alina Dragomir.

El perfil dels clients que s’allotgen als apartaments Tarragona Suites van des de les famílies de 3 a 5 components, a parelles o a grups d’amics. Majoritàriament, en un 70% dels casos, els usuaris visiten la ciutat per oci, un 20% per qüestions laborals i només un 10% per motius familiars. La procedència dels visitants és d’allò més variada. Fins a 52 països han comptabilitzat els registres de Tarragona Suites, entre els quals trobem la majoria d’estats europeus i altres tan llunyans com Filipines, Tailàndia, Taiwan, Malàisia, Brasil o Uruguai.

Un sector que creix
L’horitzó de Tarragona Suites és doblar el nombre d’apartaments de cara al 2018. «Volem arribar als 140 apartaments l’any que ve», admet Dragomir. «Som molt optimistes, tenim ganes de fer més i tenir més apartaments per oferir als nostres visitants». La CEO de Tarragona Suites recorda que «Tarragona és una ciutat que cada dia es coneix més» i lamenta que «encara quedin tants atractius per promocionar com ara el llegat modernista de Jujol».

Alina Dragomir: «Tarragona és una ciutat que cada dia es coneix més»

ALINA-2

Alina Dragomir, CEO Tarragona Suites