#SentimJunts és la nova campanya de la Jove

S’estrena per Sant Magí i s’allargarà fins la diada de Santa Teresa del Vendrell, a l’octubre

Per . Actualitzat el

Coincidint amb els dies previs a la diada de Sant Magí, la Colla Jove Xiquets de Tarragona estrena una nova campanya per esperonar els seus castellers: #SentimJunts.

En un moment on sembla que els resultats són l’únic indicador per definir l’èxit d’una colla, la campanya de la Jove de Tarragona pretén traslladar la dimensió dels castells cap a la seva vessant més emocional.
Per aquest motiu, la campanya #SentimJunts posa l’accent en els sentiments i sensacions que els de la camisa lila experimenten quan porten els seus castells a plaça.

La Colla Jove vol transmetre que la millor manera d’encarar els pròxims mesos i reptes que els esperen, és enfocar-los amb la màxima implicació i il·lusió per part de tots els seus membres i simpatitzants; esforçant-se, treballant i sentint de manera conjunta.

Sota aquest pretext, els del Cós del Bou presenten, per aquest Sant Magí, Pell de gallina. Amb aquest concepte, la Colla Jove de Tarragona descriu la seva visió sobre l’actuació de Sant Magí, que tindrà lloc el pròxim divendres dia 19 d’agost. De fet, la diada de la plaça de les Cols, podria ser l’escenari per veure el primer 5d9f de la colla aquest any, un castell insígnia i que els de la camisa lila senten especialment seu.

Pell de gallina és només la primera de les cinc edicions que tindrà la campanya #SentimJunts, i que estaran il·lustrades amb fotografies de la tarragonina Elena Gavaldà. La resta corresponen a les diades del Catllar i l’Arboç, el tram de Santa Tecla, la cita amb el Concurs de Castells i, finalment, la diada de Sta Teresa del Vendrell, a meitats d’octubre.