Una aplicació mòbil per pagar i gestionar l’aparcament municipal

L’empresa municipal d’aparcaments implanta millores tecnològiques per als usuaris

Per . Actualitzat el

Aparcaments Municipals de Tarragona (AMT) presenta avui les millores tecnològiques que vol implantar al llarg del 2016, destinades a oferir un servei més tecnològic, eficient i còmode per als usuaris tant esporàdics com diaris, abonats i residents. Amb l’any que comença, doncs, engega una segona etapa en el procés de modernització del servei que es va iniciar amb els nous parquímetres o l’entrada en funcionament del Visual Car.

La principal mesura que es presenta i entra ja en funcionament, és una aplicació que facilita la gestió i el pagament de l’aparcament en les zones regulades a través del telèfon mòbil intel·ligent i que permet al consumidor personalitzar el seu aparcament en les zones regulades.

La nova aplicació és gratuïta i és una eina que proporciona a l’usuari la possibilitat de gestionar el seu aparcament des del seu telèfon intel·ligent sense necessitat d’anar al parquímetre i treure un tiquet o la d’anul·lar denúncies per temps excedit. La primera disponible és Telpark però n’hi haurà d’altres que podran funcionar igualment i l’usuari podrà escollir.

També permetrà una eina molt vàlida per a autònoms i empreses, que és la possibilitat de sol·licitar un document mensual de facturació de l’usuari.

El salt tecnològic es mantindrà durant aquest any 2016 amb altres mesures destacades com són iniciar la tramitació electrònica dels abonaments i targetes per a residents, amb una progressiva desaparició del paper com a comprovant, que s’implantarà al llarg del primer semestre. I a partir del segon semestre de l’any, s’engegarà el canvi tecnològic de tot el sistema de control d’accés i de pagament als aparcaments soterrats.telpark