El sector turístic de Costa Daurada aposta per la reputació on-line

Una trentena de professionals participen al taller ‘El monitoratge de la reputació on-line’ a Vila-seca

Per . Actualitzat el

Una trentena de professionals del sector turístic d’empreses i institucions dels àmbits dels càmpings, hotels, apartaments i cellers, entre d’altres, participen aquesta setmana a Vila-seca en el taller formatiu ‘El monitoratge de la reputació on-line’, organitzat pel Laboratori d’Innovació i Intel·ligència Turística del Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci de Catalunya juntament amb el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i la Facultat de Turisme i Geografia de la Universitat Rovira i Virgili.

Aquest taller pràctic és el segon pas en la línia de treball de la reputació on-line posada en marxa enguany pel Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci de Catalunya i el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona amb la jornada celebrada el mes de juny sobre tendències i la gestió de la reputació on-line.

La tercera acció en aquest àmbit serà el disseny d’una eina de gestió de la reputació on-line específica per al sector turístic de la Costa Daurada i Terres de l’Ebre que s’està desenvolupant i que estarà disponible el primer semestre de 2016.

En la primera sessió del taller celebrada aquest dilluns dia 19, Arcadi Mayor, consultor especialitzat en màrqueting on-line a Empatica.net, va aportar als participants les principals eines gratuïtes i de pagament per al monitoratge de la reputació dels serveis de les empreses i de la marca.

Aquest dijous, en la segona sessió, Pilar Yépez, llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques i directora creativa executiva de Úbica Below, se centrarà en el monitoratge de les xarxes socials més importants i en el Social Media ROI.

La setmana vinent, els dies 26 i 28, se celebrarà la segona edició del taller ‘El monitoratge de la reputació on-line’ al Campus Terres de l’Ebre de la URV a Tortosa. Cal inscripció prèvia a eva.martinez@pct-turisme.cat.