Cunit i el Penedès Marítim, presents a les Jornades Marca Ciutat de Tarragona

La localitat posa en valor des de 2012 les seves potencialitats sota la marca Penedès Marítim

Per . Actualitzat el

La Regidoria de Turisme i Patrimoni de l’Ajuntament de Cunit ha estat present en el seminari anual Marca Ciutat, un dels principals seminaris de màrqueting de ciutats (o citymarketing) de Catalunya, organitzat per l’Ajuntament de Tarragona i pel Centre Català d’Anàlisi i Informació Internacional, i que té la col·laboració de la FMC i de l’ACMC, entre altres institucions.

Marca Ciutat s’ha convertit en el punt de trobada dels responsables de promoció econòmica, turisme i comunicació de les ciutats i destinacions, a més de professionals de màrqueting i serveis turístics.

Amb l’objectiu d’aprofundir en coneixements i en experiències d’altres ciutats, la regidoria de Turisme i Patrimoni ha assistit per tal de tenir un punt de partida amb el qual començar a treballar en el que s’anomena citymarketing per Cunit dins del territori del Penedès Marítim.

Des de l’inici d’aquest projecte, l’Ajuntament de Cunit ha buscat les complicitats d’altres marques turístiques com la de Costa Daurada o Costa Barcelona amb l’objectiu d’aprofitar noves sinergies i relacions multilaterals que enriqueixin la del Penedès Marítim. Precisament, a través del paraigües del Penedès Marítim, es posa en valor des de l’any 2012, les potencialitats de la localitat compartint amb el municipi veí de Cubelles característiques molt semblants.

El regidor de Turisme i Patrimoni Jaume Casañas, afirma que “hem estat treballant intensament durant 3 anys per posar en valor el nostre territori sota la denominació Penedès Marítim i per donar a conèixer el nostre patrimoni cultural, històric, gastronòmic, social i natural; ara és moment de fer un nou pas des de dins adreçat a refermar la identitat de Cunit com a municipi dins d’aquest territori, i treballar en tots els àmbits que incideixen en la seva personalitat com a poble i en la seva projecció”.