PortAventura obrirà el seu primer hotel de cinc estrelles

També s’amplia l’Hotel Gold River amb l’Edifici Callaghan. 78 noves habitacions de perfil Deluxe.

Per . Actualitzat el

PortAventura fa vint anys i aprofita l’efemèride per entrar en el segment dels hotels d’alta gamma amb la transformació de la Mansió de Lucy, que fins ara formava part de l’hotel Gold River, en un establiment de cinc estrelles, que serà el primer del resort.

A més, l’hotel Gold River s’ampliarà amb l’edifici Callaghan, amb 78 habitacions de gamma deluxe, fet que convertirà l’establiment amb el més gran del complex.

El cost dels dos projectes supera els 10 MEUR i s’emmarca en el pla d’inversions per posicionar-se com a millor destinació familiar d’Europa per a tots els públics.

La Mansió Lucy, el primer cinc estrelles

La principal característica d’aquest hotel boutique és la seva tematització, un hotel que vol transportar els visitants a una mansió americana d’estil victorià.

L’equip d’arquitectes de PortAventura ha volgut plasmar el caràcter de les mansions del Far West. Els detalls també es troben a l’interior, a les zones de recepció, al restaurant i a les habitacions que volen oferir el màxim confort als visitants.

L’hotel disposarà de 28 habitacions deluxe Superior i 2 suites. Els clients tindran accés privat, recepció pròpia, lobby bar, servei personalitzat de consergeria, restaurants exclusius, SPA, gimnàs, polseres exprès Premium per gaudir de les atraccions del parc i tots els serveis d’un hotel d’alta gamma.

El nou hotel obrirà el 2 d’abril, dues setmanes després de l’inici de temporada, previst pel 21 de març.

Ampliació de l’hotel Gold River

El Gold River, inaugurat l’any 2009, disposarà a partir del mes de juny d’un nou edifici temàtic de 78 habitacions: l’edifici Callaghan. Totes les habitacions seran de la gamma deluxe, la categoria superior dels establiments 4 estrelles del resort. El nou edifici entrarà en funcionament aquest estiu i obrirà les portes el dia 1 de juny.

PortAventura i el segment d’alta gamma

Amb aquests nous equipaments, conjuntament amb la presència de Ferrari i el Cirque du Soleil i l’àmplia oferta de serveis complementaris com els camps de golf i el Beach Club, Portaventura vol potenciar una oferta per captar tot tipus de públic, fins i tot els clients amb més poder adquisitiu tant del mercat nacional com internacional.

 

Mansion-de-Lucy1