Es presenta oficialment la marca Gamba de Tarragona

En els pròxims mesos anirà vinculada a diferents activitats gastronòmiques que s’organitzaran al voltant d’aquest producte

Per . Actualitzat el

Aquest matí s’ha fet la presentació oficial de la marca Gamba de Tarragona, a càrrec del Patronat de Turisme de Tarragona, el Port i la Confraria de Pescadors, que en els pròxims mesos anirà vinculada a diferents activitats gastronòmiques que s’organitzaran al voltant d’aquest producte.

La regidora de Comerç i Turisme, Patrícia Anton, ha remarcat que «amb la creació de la marca Gamba de Tarragona volem capitalitzar un producte de qualitat que dóna valor i enriqueix encara més a una destinació turística que també és de gran qualitat».

Durant l’acte s’ha donat a conèixer el logotip, elaborat per Noemí Rosell, que ha dissenyat una gamba de colors vermells intensos i que amb els bigotis dibuixa un gran cor. Segons ha explicat Rosell «amb el cor que formen els bigotis de la gamba es vol evocar l’amor amb el què de ben segur és triada a la plaça, comprada i cuinada, perquè normalment és un plat especial, per a ser degustat en família o amb amics».

La gamba de Tarragona és reconeguda arreu com una de les gambes més saboroses que hi ha, a més de ser un aliment sa, baix en greixos i amb un alt contingut en iode. Aquest crustaci, patrimoni de Tarragona, és molt cotitzat als mercats, es pot trobar a les cartes dels millors restaurants, i es ven a Barcelona, Madrid, València o el País Basc, entre d’altres llocs.