La Costa Daurada i PortAventura viatgen a Bakú per obrir nous mercats asiàtics

L’Azerbaidjan es considera «un mercat potencial, emergent i molt interessant per dur a terme noves accions de promoció turística»

Per . Actualitzat el

Una delegació del Patronat Municipal de Turisme de Salou, conjuntament amb el Patronat de Turisme de la Costa Daurada i en col·laboració amb els patronats de turisme de Cambrils, de Vila-seca i Port Aventura, han visitat Bakú, capital de l’Azerbaidjan, per participar en una acció impulsada per l’Agència Catalana de Turisme amb el propòsit d’obrir nous mercats asiàtics. L’Azerbaidjan és, amb més de 9 milions d’habitants, un dels països emergents pel que fa a turisme, tant emissor com receptor.

Amb aquesta incursió s’ha fet el primer pas i més important a l’hora de posar el cap en un mercat nou i emergent, que cap altra destinació ha fet abans, atès que es tracta d’un país amb un poder adquisitiu molt elevat. La República d’Azerbaidjan, l’estat més gran de l’estratègica regió del Caucas –frontera històrica entre Àsia i Europa–, es considera un mercat potencial, incipient i a la vegada molt interessant per dur a terme accions de promoció turístiques. La percepció, un cop feta la presentació de la marca Costa Daurada, ha estat positiva.

L’acció turística a Bakú va tenir lloc el passat dijous 27 i va consistir en un workshop amb agents turístics del país.