La Tarragona Film Office intensifica la seva activitat

Programes televisius de França, Brasil i Malàisia s’han desplaçat a la ciutat per gravar reportatges

Per . Actualitzat el

La Tarragona Film Office, organisme dependent del Patronat Municipal de Turisme, ha incrementat la seva activitat durant aquesta primavera donant suport a diferents produccions audiovisuals que han vingut a Tarragona. En els darrers mesos, programes televisius de França, Brasil i Malàisia s’han desplaçat a la ciutat per gravar-ne reportatges i donar-ne a conèixer els principals valors culturals, patrimonials, gastronòmics, etc.

El magazín de la cadena France 5 La Quotidienne va fer una estada de tres dies al mes de març on van elaborar el reportatge «Une idée wek.end a Tarragona». El programa, que s’emet cada matí de dilluns a divendres, tracta temes d’actualitat i té una audiència de 650.000 espectadors. La peça sobre Tarragona es va emetre durant el programa i després es va fer un col·loqui amb tertulians. Des del Brasil, la cadena de Tv Globosat amb el seu programa de viatges Destino Certo també es va desplaçar a Tarragona. Es tracta d’un programa centrat en la descripció de nous indrets turístics arreu del món que és presentat per Mel Fronckoviak, actriu, exmodel i cantant molt coneguda al Brasil. La filmació es va realitzar al març i, a més de l’emissió per televisió, va tenir un important impacte la difusió que va fer la reconeguda presentadora a través de les seves xarxes socials.
El programa televisiu Hola Spain with Keith Foo de la cadena Radio Televisyen Malaysia (RTM) és un programa documental de viatges sobre Espanya que s’emet a Malàisia, Singapur, Brunei i Indonèsia. La producció ja elabora una segona edició per l’èxit que va tenir la primera i que gaudeix d’una audiència de 5.000.000 d’espectadors.