Els comerços de Tarragona i Reus s’uneixen per atraure clients

Les dues ciutats del territori tornen a treballar plegades en la 2a edició del Tot Queda a Casa

Per . Actualitzat el

Reus i Tarragona es tornen a unir, comercialment parlant, per tirar endavant la 2a edició de la campanya Tot Queda a Casa. Enguany hi tornarà a haver 15.000 targetes rasca-rasca amb 5.000 premis repartits entre 300 comerços de Tarragona i Reus. La principal novetat és que els premis que es poden obtenir d’aquestes targetes són experiències. Així, totes les persones que tinguin l’oportunitat d’obtenir una targeta podran guanyar entrades per al Nàstic, el Reus o l’Aquum, a més de descomptes en diferents establiments.

D’altra banda, no hi haurà desfilada de moda, sinó una performance a càrrec de Soul Dance. Això tindrà lloc el dia 23 de març, al matí a Reus i a la tarda a Tarragona, i el dia 24 del mateix mes a la inversa. Totes aquelles persones que durant aquests dos dies es trobin els ballarins pel carrer i es facin una foto amb ells i la pengin al Facebook podran guanyar un xec de 300 euros per gastar en botigues associades a la Via T o el Tomb de Reus. D’aquesta manera els comerços de les dues ciutats celebraran la Setmana del Comerç organitzada per la Generalitat.

Salvador Minguella, president de la Via T, ha assegurat que «és el moment de parlar de Reus i Tarragona en positiu». També ha afegit que «el petit comerç passa per moments difícils, però que aquestes iniciatives ajuden».

Per la seva banda Gemma Molner, presidenta del Tomb de Reus, s’ha mostrat contenta de repetir la campanya i ha reiterat que la passada va ser un èxit.

Les dues regidores de Comerç també han assistit a la presentació i s’han mostrat satisfetes amb la repetició de la iniciativa. Montserrat Caelles, regidora de comerç de l’Ajuntament de Reus, ha agraït l’acollida i ha dit que «la campanya ha de servir per valorar el sector comercial que tenen les dues ciutats».

Elvira Ferrando, consellera de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona, ha demanat que les iniciatives conjuntes «es traslladin a altres sectors». També ha afegit que s’ha de pensar en competitivitat però en positiu.

La campanya s’allargarà fins al 25 de març.