Tarragona Turisme aposta per la difusió a través de bloguers i youtubers

Aquest mes d’octubre ha estat molt intens, tant per la quantitat com per la qualitat de les accions realitzades

Per . Actualitzat el

La ciutat de Tarragona treballa per fer-se un nom entre les principals destinacions turístiques de Catalunya a través de les xarxes socials i dels principals ‘influencers’ internacionals. Durant el mes d’octubre Tarragona ha rebut la visita de diversos ‘famtrips’ i ‘presstrips’, en la línia de treball que du a terme durant tot l’any, si bé aquest mes ha estat especialment intens, tant per la quantitat com per la qualitat de les accions realitzades.

Així, per exemple, en aquest mes Tarragona Turisme ha rebut periodistes de mitjans de referència d’Holanda i França que han conegut la Tarragona modernista i romana.  Amb l’Agència Catalana de Turisme s’ha realitzat un famtrip amb operadors especialitzats en golf que han recorregut la Costa Daurada i han fet parada a Tarragona per conèixer el conjunt arqueològic de Tàrraco. Un altre cas destacat és el del grup de fins a 16 operadors turístics d’Hongria especialitzats en turisme cultural que han conegut el Serrallo i la Part Alta. Destaca, per acabar, l’acció promocional organitzada amb Turespaña amb els bloguers amb més seguidors del Regne Unit, destinada a donar conèixer destinacions urbanes que estan fàcilment connectades en ferrocarril; Tarragona ha format part d’aquesta ruta juntament amb Saragossa, Madrid i Sevilla.

La consellera de Turisme, Inma Rodríguez, explica que «es tracta d’accions amb agents turístics i periodistes especialitzats per tal de donar-los a conèixer els nostres principals valors turístics. És una molt oportunitat per donar visibilitat a la ciutat. Les persones que participen en aquests són perfils professionals especialitzats en turisme que es converteixen en prescriptors de Tarragona».