Costa potenciarà la seva activitat a Tarragona

La companyia valora positivament la temporada i anuncia l’arribada d’un nou creuer pel 2018

Per . Actualitzat el

El Costa neoRiviera ha atracat a Tarragona per última vegada aquest any. La companyia Costa Cruceros tanca així una temporada d’èxit, la primera en què la ciutat es converteix en port base d’un dels seus itineraris, i confirma, a més, que tornarà a Tarragona el 2018 amb un increment del 34% en la seva oferta de places. La companyia i el Port de Tarragona s’han reunit per donar a conèixer els resultats d’aquestes operacions durant 2017 i presentar els plans de cara a 2018.

Arran dels bons resultats aconseguits aquesta temporada, la companyia tornarà a operar a partir de juny de 2018 des de Tarragona com a port base amb un increment de l’oferta. Així, Costa oferirà aquest itinerari en 17 ocasions i amb la novetat de la incorporació d’un nou vaixell, el Costa Victòria, de més capacitat –2.300 passatgers davant uns 1.700 del Costa neoRiviera–. L’itinerari, que serà similar al de 2017, que incloïa Savona, Eivissa, Maó i Palma de Mallorca, tindrà com a principal novetat la substitució de Porto Torres per Olbia, destinació ubicada també a Sardenya. Amb aquesta modificació, la companyia ofereix als passatgers l’oportunitat de conèixer més a fons un dels enclavaments més exclusius i màgics de l’illa, la Costa Smeralda, situada en la seva costa nord.
L’arribada del Costa Victòria al Port de Tarragona demostra que Costa Cruceros continua apostant per la ciutat. Així, la companyia augmentarà l’oferta actual de llits en un 34%, el que significarà que, a final d’any, fins a 39.000 passatgers, en trànsit o en fase d’embarcament, visitaran la ciutat el 2018 incrementant així el consegüent impacte econòmic a la zona.

Balanç 2017
El Costa neoRiviera, que sortia per primera vegada el passat 2 de juny des de Tarragona ha atracat a la ciutat fins en 17 ocasions. Fins avui, un total de gairebé 29.000 passatgers han fet aquest itinerari amb l’oportunitat de gaudir de la ciutat i han generat un impacte econòmic estimat de 2.200.000 euros. Gairebé un 70% dels passatgers que van optar per aquest itinerari, majoritàriament espanyols i italians, van desembarcar i van visitar Tarragona i els seus voltants. Molts d’ells van gaudir de la possibilitat de conèixer el riquíssim patrimoni cultural artístic i natural de tota la regió, així com Port Aventura World.