El comerç del centre s’uneix amb la campanya ‘Les botigues al carrer’

Els establiments de la Via T i de l’entorn del Mercat Central treballen plegats per primera vegada

Per . Actualitzat el

Del 6 al 9 de setembre es desenvoluparà la campanya comercial «Les botigues al carrer», organitzada conjuntament per primera vegada  per l’Associació de Comerciants de la Via T i la Unió d’Empresaris Voltants del Mercat Central. La consellera de Comerç de l’Ajuntament, Elvira Ferrando;  el president de l’Associació de Comerciants de la Via T, Salvador Minguella, i el president de la Unió d’Empresaris Voltants del Mercat Central, Josep Maria Juan, han assenyalat en l’acte de presentació d’aquesta iniciativa que és la primera vegada que les dues entitats s’uneixen per fer una campanya comercial conjunta, tot unint esforços en benefici del comerç i de la ciutat.

Segons Ferrando, la unificació de la campanya «és el resultat del treball desenvolupat per la regidoria de Comerç i les dues associacions en la Taula de Comerç, que es va crear a finals de l’any 2015. Enguany es visualitza el comerç de qualitat i de proximitat». La regidora també ha assenyalat  algunes de les  accions que s’han fet al llarg de l’any per promoure i donar a conèixer el comerç de la ciutat: «es va celebrar la Gala Fòrum;  es va posar en marxa la campanya ‘Tot queda a casa’, impulsada per les conselleries de Comerç dels ajuntaments de Tarragona i Reus, la via T i el Tomb de Reus;  es va inaugurar el Mercat Central i s’han implantat nous establiments comercials de marques importants».

Elvira Ferrando reitera que  «continuarem treballant per visualitzar la qualitat i singularitat del comerç de Tarragona, un bon exemple és la campanya conjunta de les dues associacions ‘Les botigues al carrer’, que creiem tindrà una magnífica acollida entre la ciutadania i els empresaris del sector».