Els Nens del Vendrell llencen una nova campanya

Per . Actualitzat el

Els Nens del Vendrell al inici de la temporada van fer públic un dels seus objectius principals: créixer tan quantitativament com qualitativament. Després d’uns mesos, comptant ja amb una activació i implicació notòria per part dels castellers, la colla llença aquest mes de juny una campanya centrada en la captació de nous socis.

L’equip de comunicació dels de la camisa vermella ha optat per una campanya gràfica força dinàmica. Mitjançant un vídeo i diversos banners, els Nens pretenen compartir la seva campanya a les xarxes socials amb el lema Suma-t’hi! Fes-te soci i el hashtag #SócUnMés.

El vídeo compta amb un text en moviment acompanyat de música extra-diegètica. A mesura que el text va apareixent s’acompanya amb diverses icones. L’equilibri econòmic que la colla vol aconseguir és representat gràficament per una balança. En aquesta balança trobem les despeses que genera una colla castellera versus el nombre de socis representat per icones en forma de carnets. Gràcies a l’augment de socis, la colla aconseguiria sobrepassar les seves despeses.
Aquesta campanya, a banda de motivar als castellers a fer-se socis, té l’objectiu de mostrar quines són les despeses generades cada temporada. A més, mostra la intenció dels Nens de créixer en massa social no només dins del Baix Penedès sinó també a les comarques de la vora.