TarragonaSuites crea una ruta d’establiments recomanats

L’empresa tarragonina d’apartaments turístics estableix sinergies amb restauradors, comerços i centres d’oci

Per . Actualitzat el

Nova iniciativa empresarial adreçada a convertir la ciutat de Tarragona en destinació turística els 365 dies de l’any. L’empresa d’apartaments turístics TarragonaSuites, filial del Grupo Rosell que gestiona més de 70 allotjaments a la capital tarragonina, ha creat una xarxa d’establiments recomanats per tal que els turistes que visitin la ciutat gaudeixin al màxim de la seva estada, l’allarguin diversos dies i tinguin al seu abast les millors opcions gastronòmiques, comercials i d’oci. L’acció du com a nom TarragonaSuites Recommended i s’hi han adherit uns 36 establiments de la ciutat dels sectors de la restauració, el comerç, l’oci i l’entreteniment, la cultura i l’esport. Tot plegat conforma una oferta integral per al turista que, segons el Grupo Rosell, contribuirà a potenciar la marca Tarragona.

Aquest estiu els turistes que s’allotgin a qualsevol dels apartaments de TarragonaSuites gaudiran d’un seguit d’avantatges a una quarantena d’establiments de la ciutat de Tarragona. En el moment d’arribar, els hostes de l’empresa d’apartaments turístics reben un mapa amb la ubicació dels «recommended», així com una targeta acreditativa que els permetrà gaudir d’un tracte especial en aquells restaurants, comerços i serveis d’oci adherits a aquesta iniciativa innovadora a la capital tarragonina. Entre els establiments que conformen aquesta xarxa hi ha reconeguts restaurants i cafeteries, botigues i establiments d’oci, cultura i entreteniment. Aquests establiments oferiran un tracte diferencial als clients que vinguin per recomanació de TarragonaSuites, sempre buscant que l’experiència del turista sigui positiva al llarg de tota l’estada a la capital tarragonina.

En els primers dos anys de funcionament de TarragonaSuites han passat pels seus apartaments unes 10.000 persones d’una seixantena de nacionalitats d’arreu del món. L’objectiu amb aquesta iniciativa de treball en xarxa és que, de mica en mica, Tarragona consolidi els seus atractius com a ciutat.

SALVADOR LLAURADÓ | Director de TARRAGONA SUITES

«Volem que el turista gaudeixi d’una experiència completa a la ciutat de Tarragona»

 

Salvador Llauradó fa 8 anys que forma part de l’equip directiu del Grupo Rosell i, juntament amb tot l’equip, és el primer responsable d’impulsar la línia d’apartaments turístics TarragonaSuites, posada en marxa ara fa un parell d’anys. L’empresa està en expansió i gestiona ja més de 70 allotjaments a la capital tarragonina, amb nivells d’ocupació cada vegada més alts al llarg de tot l’any. Aquest estiu  a més posen en marxa aquesta iniciativa Recommended en col·laboració amb altres empresaris del comerç, la cultura i la restauració de la ciutat.

Què es busca amb aquesta xarxa de recomanats?
Primer que res, volem que el nostre client, el turista, gaudeixi al màxim de la seva estada a la ciutat. Que tingui bones experiències i s’emporti un bon record cap a casa seva. Tarragona és una ciutat que ofereix molt més que sol i platja i, si tots els sectors unim esforços, podem fer-la més atractiva i aprofitar al màxim el nostre potencial com a destinació. Pensem que accions com aquesta contribueixen a cosir el sector serveis i ajuden a potenciar la marca Tarragona.

Quin criteri s’ha seguit a l’hora d’escollir els establiments?
Primer hem valorat la seva qualitat. Una bona geladeria, una botiga de qualitat, un bon restaurant de peix, un bon restaurant de carn… Hem intentat crear una xarxa d’establiments que es complementen entre ells per tal que el turista visqui una successió continuada d’experiències positives mentre estigui a la nostra ciutat. En aquest sentit, cal destacar la predisposició i la voluntat dels establiments adherits a treballar plegats i a aplicar una manera de funcionar que ens beneficia a tots. Pensem que, a llarg termini, en sortirem guanyant tots establiments, i la ciutat també.

Només a Tarragona ciutat?
La nostra visió és potenciar la ciutat de Tarragona com a destinació que va més enllà de l’oferta de sol i platja que ofereixen altres municipis de la Costa Daurada. Creiem en el  potencial de la ciutat i en la gent emprenedora. Tarragona, per la seva àmplia oferta, ha de liderar la desestacionalització del turisme al territori.