Salou estrena nova imatge turística

El Patronat de Turisme remodela el logotip de la marca per reforçar la imatge de destinació familiar de qualitat

Per . Actualitzat el

El Patronat de Turisme de Salou presenta una nova imatge de la marca SALOU, més actual i moderna que l’existent, que transmet la idea de destinació familiar de qualitat que busca superar la imatge de la marca actual, amb 17 anys d’impacte a tots els nivells i que és la que s’ha utilitzat per promocionar la destinació durant aquest període.

L’alcalde, Pere Granados, ha assenyalat que “Salou pretén generar una nova imatge, més moderna, actual, on es transmetin els valors, atributs i atractius diferencials de la destinació turística com a emplaçament destacat a la costa mediterrània” i ha afegit que “durant el 2016 hem enregistrat un total de 7.558.545 pernoctacions -un augment d’un 9%-, amb una mitjana de 4,1 nits d’estada a la destinació. És a dir, ja és una destinació turística de primer ordre”.

 
La nova imatge s'aplicarà en papereria, entre altres suports./CedidaLa nova identitat -que perd els requadres de colors que emmarcaven cada una de les lletres de la ciutat- ofereix una tipografia molt més atrevida ha d’enfortir la marca, potenciar la percepció de destinació global i de centre neuràlgic pel turisme de sol i platja que inclou parcs temàtics i una àmplia oferta de qualitat.

Aquesta nova imatge, que començarà a desplegar-se a tots els suports (oficines, trenet turístic, catàlegs, papereria, web, opis…), té 4 punts fonamentals sobre els quals es va desglossant:

Family friendly: destinació vacacional per a famílies amb activitats per nens i adults en un entorn segur i amb moltes opcions

Engaging: connecta amb la gent, la fa sortir, infinitat d’activitats possibles. Recordarem els bons moments viscuts a la ciutat.

Welcoming: ciutat oberta, amable, moderna, inclusiva per a parelles, sènior, esportistes…

Quality: ciutat preparada per a unes vacances de qualitat amb equipaments de primera classe, aigües netes, platges de primera…