El Tarragona dTapes aposta per la qualitat

La ruta gastronòmica es vol diferenciar de la resta amb propostes més elaborades

Per . Actualitzat el

El que fou president de l’Associació d’Apartaments Turístics de la Costa Daurada, Josep Grasset, ha estat l’encarregat de presentar el 8è Tarragona dTapes. No ho ha fet d’una forma convencional sinó fent gala de les seves dots actorals i donant forma a un monòleg tan divertit com il·lustrador sobre aquesta ruta pionera a Catalunya. Enfundat a la jaqueta de cuiner, Grasset ha reivindicat el paper de la Cambra de Comerç com a precursora d’aquest fenomen tapístic que s’ha reproduït arreu del país i que, fins i tot, ha vist com, fruit d’una discrepància comercial, li sorgia un imitador a dins de la mateixa ciutat.

La guerra de tapes entre la Cambra de Comerç (patrocinada per Moritz) i Estrella Damm continua i, enguany, torna a ser ferotge perquè les rutes se solapen. Amb tot, els organitzadors de la ruta original no s’amoïnen i aposten per oferir productes gastronòmics de qualitat supervisats per l’Escola d’Hosteleria de Tarragona.

Seran gairebé seixanta els establiments que serviran les propostes gastronòmiques del dTapes que inclou també gelats i les tapaNuit, còctels molt elaborats que serveixen locals nocturns de la ciutat. Al preu de tota la vida, dos euros i mig amb beguda inclosa, des de l’organització s’espera igualar les 370.000 tapes venudes l’any passat o arribar a les 400.000. Per assolir aquesta fita, tindran divuit dies, del 21 d’abril al vuit de maig durant els quals, aquells que vagin a donar sang rebran un valTapa.

Per més informació podeu descarregar-vos l’APP del dTapes o consultar-ne el web (www.dtapes.com).