Així serà el projecte Ferrari Land de PortAventura

PortAventura World Parks & Resort estrena web corporatiu que incorpora els últims avenços tecnològics que asseguren una experiència única

Per . Actualitzat el


FL3

Ferrari Land serà un nou parc temàtic dedicat al Cavallino Rampante que se sumarà a l’oferta de PortAventura World Parks & Resort. Aquest nou parc dedicat a Ferrari preveu una inversió propera als 100 milions d’euros. Ferrari Land ocuparà una superfície de 60.000 metres quadrats i disposarà de diverses i emocionants noves atraccions amb un gran component de tecnologia i adrenalina, destinades principalment a famílies i als apassionats de la marca Ferrari de totes les edats.

La finalització de la construcció de Ferrari Land està prevista per a finals de 2016 i la seva obertura serà a 2017. Aquest nou acord comercial entre Ferrari i PortAventura World Parks & Resort permetrà a aquest últim reforçar la seva posició de lideratge entre les destinacions d’oci familiar d’Europa i oferir als visitants una experiència irrepetible. En aquest moment PortAventura World Parks & Resort rep cada any prop de 4 milions de persones, dels quals prop del 50% prové del mercat internacional.

FL2

FL1                                                                        Imatges dels futurs restaurants del complex.

La nova pàgina web del projecte Ferrari Land s’estrena amb continguts inèdits entre els quals destaca un vídeo que mostra per primera vegada imatges virtuals de les futures instal·lacions de Ferrari Land.

En el vídeo apareix l’accelerador vertical, que serà una de les atraccions estrella del parc. Comptarà amb una alçada de 112 metres i es convertirà en la muntanya russa més alta d’Europa, batent FL4així a Shambhala (76 metres), situada també a PortAventura World Parks & Resort. En l’accelerador, els passatgers experimentaran les sensacions de la Fórmula 1, amb una acceleració de 180 km / h en només 5 segons, l’equivalent a 1,35 G. Immediatament es veuran propulsats en vertical fins a arribar als 112 metres per després tornar a caure en picat, amb una inclinació màxima de 90.

PortAventura revela per primera vegada imatges d’altres atraccions fins ara inèdites: Dues torres de rebot de més de 55 metres d’altura i un divertit circuit de carreres de 570 metres pensat per a tota la família, per sentir-se autèntics pilots. Els detalls d’aquestes atraccions i d’altres que compondran el parc temàtic es donaran a conèixer al llarg dels mesos vinents.

El projecte i les novetats del nou parc temàtic Ferrari Land, s’han presentat conjuntament amb l’estrena de la nova web corporativa de PortAventura World Parks & Resorts. El resort llança la seva nova pàgina web multidispositiu amb una arquitectura i tecnologia completament remodelada, que permet gaudir de l’experiència del complex molt abans de sortir de casa. El procés d’implantació del nou web es completarà al llarg d’aquests dies encara que ja és consultable per als internautes.

PortAventura ha fet un pas més, desenvolupant una nova pàgina web adaptada a l’oferta actual de serveis del resort. Es tracta d’una web moderna, més visual, que a través de continguts multimèdia permetrà una navegació molt més rica i senzilla per a l’usuari, traslladant a l’entorn digital l’experiència global del complex i adaptant els continguts a les necessitats de cada client.FL_web_01En ella, l’usuari podrà trobar tot el necessari per planificar el seu viatge, adquirir entrades i aprofundir en les diferents opcions d’oci que PortAventura World Parks & Resort ofereix. Els nous motors de reserva del sistema estan pensats per agilitzar els processos de compra d’entrades, la reserva d’hotels i de manera general adquirir àgilment totes les experiències que ofereix el parc des de l’ordinador, mòbil o tauleta.

Giovanni Cavalli, director general Comercial de PortAventura World Parks & Resort, ha assenyalat: “Confiem que l’usuari gaudeixi de l’experiència del resort a través d’aquest nou portal. Amb ell, pretenem oferir una navegació senzilla i visual, accessible a tota la família, que ens permeti al mateix temps conèixer a cada usuari i personalitzar l’oferta per a cada un d’ells mitjançant l’aplicació de les últimes tecnologies en matèria web i tractament dels clients, el qual ens permetrà incrementar la comercialització directa”.FL_web_02

El nou web suposa a més un impuls en la fidelització del client, a través de l’àrea privada personal, que permetrà establir una relació molt més propera amb els clients del complex. D’aquesta manera, serà possible oferir continguts i productes personalitzats per a cada perfil de visitant.  FL_web_03