CaixaBank estrena a Tarragona un nou concepte d’oficina de proximitat

L’oficina, ubicada a la Rambla Nova, 100, ofereix un servei innovador i i amplia el seu horari d’atenció als clients

Per . Actualitzat el

CaixaBank estrena a Tarragona el seu nou concepte d’oficina en el qual desenvoluparà un model de relació amb els seus clients, fomentant la innovació, la transparència i la proximitat. La nova oficina, situada a la confluència de la Rambla Nova i el carrer Colom de Tarragona, suposa una destacada aposta de l’entitat per les comarques tarragonines –és la tercera que s’obre a Catalunya, després de Barcelona i Girona, i la tretzena a l’Estat, després de Sevilla, Pamplona, València, Santa Cruz de Tenerife, Saragossa, Bilbao, Palma de Mallorca, Màlaga, Tudela i Estella-Lizarra – i consolida a CaixaBank com un referent en innovació i en qualitat de servei.

A Rambla Nova busca donar resposta als comportaments i necessitats dels clients actuals i apropar-se al món del comerç “retail”, buscant millorar l’experiència de compra del client dins de l’oficina. CaixaBank aspira amb aquest model d’oficina a reforçar el vincle i la proximitat amb els seus clients de Banca de Particulars, Banca Personal i Privada.

Jaume Masana, director territorial de CaixaBank a Catalunya, ha destacat que el nou concepte d’oficina «ens permetrà estar encara més a prop del client i enfortirà la nostra relació amb ell, la qualitat i l’excel·lència en el servei, els pilars fonamentals del nostre negoci».

«L’oficina suposa un gran esforç transversal en el qual s’han implicat totes les àrees de l’organització i que respon a l’evolució de les necessitats que observem en els clients i en el mercat», ha afegit Masana.

La nova oficina, que tindrà un horari més ampli que el d’una oficina convencional, compta amb 19 empleats i gestiona uns 14.000 clients. A més, té una innovadora i dinàmica distribució d’espais en prop de 1.000 m2, en els que s’eliminen les barreres físiques entre clients i empleats.

L’espai disposa d’àmplies zones diferenciades: per a l’atenció personalitzada i l’atenció especialitzada que requereixen els clients de Banca Personal i Banca Privada; una zona central amb suports tecnològics i elements interactius; i un espai dedicat a l’aparadorisme.

A Rambla Nova, innovació i qualitat de servei

A Rambla Nova, nom que rep l’oficina, també aporta propostes innovadores com productes i paquets que els clients podran endur-se, apropant així l’oficina a un concepte de botiga. Tanmateix, la nova oficina disposa d’una zona dedicada a l’Obra Social ‘la Caixa’ amb continguts audiovisuals.

D’altra banda, els gestors de l’oficina proporcionaran assistència a la zona de l’oficina en la qual el client ho requereixi. L’objectiu és potenciar en tot moment la relació de l’empleat amb el client, acompanyant-lo durant la seva estada a l’oficina.

El disseny de l’oficina s’ha realitzat d’acord amb les conclusions de diversos enquestes amb clients, empleats i persones no clientes, que han aportat les seves opinions sobre com volien que fos l’oficina del futur.

Recentment, l’entitat ha estat reconeguda com el millor banc del món en serveis de banca mòbil en l’informe realitzat per Forrester Research ‘2015 Global Mobile Banking Functionality Benchmark‘. La revista británica Euromoney, que ha escollit CaixaBank com a ‘Best Bank in Spain 2015′, ha destacat també la tasca de l’entitat financera en innovació i tecnologia per millorar la qualitat de servei. Prova d’això és que l’entitat va guanyar també l’any 2013 i 2014 el premi a ‘Millor banc del món en Innovació Tecnològica’ de la mateixa publicació.