Professionals del ‘citymarketing’ de tot Catalunya es troben a Tarragona

En el marc del Seminari Marca Ciutat 2015 que tindrà lloc els dies 2 i 3 d’octubre

Per . Actualitzat el

La consellera de Turisme de l’Ajuntament, Begoña Floria, inaugurarà demà a les 9,45 hores, el Seminari Marca Ciutat 2015, el seminari de màrqueting de ciutats i territoris de Catalunya, organitzat pel Centre Català d’Anàlisi i Informació Internacional i l’Ajuntament de Tarragona, que se celebrarà els dies 2 i 3 d’octubre a l’Antiga Audiència.

Marca Ciutat és una trobada per a professionals del turisme, pro­moció econòmica, comunicació i màrqueting que treballin en el món del ‘citymarketing’; en aquesta edició s’hi han inscrit 120 persones.

El Seminari pretén donar a conèixer les tècniques i noves tendències en el màrqueting i la comunicació estratègica per posicionar les ciutats i explorar les seves possibilitats reals en: arqueologia, gastronomia, comerç, turisme, etc.

En aquesta edició hi haurà dos eixos temàtics: l’agència de marca i el lligam entre marca ciutat i marques de destinacions turístiques.

Experts en màrqueting de ciutat presentaran casos d’èxit a partir d’esdeveniments de diferents ciutats. Cal destacar la primera conferència inaugural de Juan Carlos Belloso amb el tema: “La gestió de la marca ciutat. Diferents models d’agència de marca”, que tindrà lloc a les 10 hores.