Xerrada sobre el projecte de Targeta de fidelització comercial

Es tracta d’un sistema de fidelització no vinculat a cap entitat bancària que permet acumular euros virtuals per a futures compres

Per . Actualitzat el

La regidoria de Comerç i Promoció Econòmica, juntament amb la Unió de Comerciants, Empresaris i Professionals (UCEP), van organitzar, el 10 de febrer, una xerrada informativa d’un nou projecte que es vol implantar al municipi: la Targeta de fidelització comercial.

La xerrada va incloure una intervenció inicial de Charles Loewenstein, expert en màrqueting i vendes, que va mostrar als assistents la importància online del comerç. A continuació, es va presentar el projecte de fidelització a càrrec de Roger Noguer, gerent del pla de dinamització de Vic. Aquest tipus de targeta ja es troba implantat a municipis com Vic o Vilafranca i està prevista la seva posada en marxa també a la ciutat de Tarragona.

Es tracta d’un sistema de fidelització no vinculat a cap entitat bancària. El funcionament és independent per a cada comerç. Els comerços que disposen d’aquesta targeta poden aplicar descomptes al client cada vegada que es passi la targeta i seran incorporats com a saldo en euros virtuals per a futures compres al mateix establiment. Es preveu, a més, que d’aquest sistema de fidelització en puguin formar part altres sectors del municipi com els esportius, la restauració, aparcaments, etc.

La regidora de Comerç i Promoció Econòmica, Núria Gómez, va agrair als més de 80 presents la seva assistència a la xerrada i va comunicar que la regidoria de Comerç i Promoció Econòmica els donarà suport en totes les accions comercials que es vulguin realitzar per dinamitzar el comerç local. Igualment, en relació a aquest projecte, els va informar que, properament, es realitzarà una altra reunió amb els membres de la UCEP i conjuntament valoraran l’opció de seguir endavant amb el projecte, sempre i quan hi hagi un nombre importat de comerços que vulguin formar-hi part.