Salou busca mantenir el lideratge turístic familiar en el mercat irlandès

Per . Actualitzat el

Salou busca mantenir el posicionament turístic de municipi líder de la Costa Daurada i de Catalunya pel que fa al sol i platja i al turisme familiar, i aquest cap de setmana ha estat present al costat de PortAventura i per segona vegada a la fira Belfast Telegraph Holiday World Show. Aquesta trobada és la cita turística més important d’Irlanda del Nord i, a més, el Patronat Municipal de Turisme de Salou ha aprofitat l’escenari per dur a terme una acció de promoció de la mà de Turespaña. El regidor de Turisme, Benet Presas, ha destacat com «es tracta d’un mercat eminentment familiar que busca allò que nosaltres els hi podem oferir, amb sol i platja, i per això hem de continuar treballant atès que hi ha unes perspectives optimistes. El fet que existeixin vols directes de Belfast a Reus facilita la comunicació i augura un creixement d’aquest mercat en la nostra ciutat».

Cal tenir present que Salou és la primera destinació de vacances pels irlandesos. Per aquesta temporada es confirma el manteniment dels vols de les companyies Jet2 (Belfast-Reus, temporada d’estiu, 2 vols setmanals) i de Thomas Cook (Belfast-Reus, temporada d’estiu, 2 vols setmanals). De fet, segons dades oficials de l’OET d’Espanya a Dublín el nombre de passatgers entre Belfast i Reus l’any 2013 va ser de 27.098, un 18% més que l’any anterior.